18.3.12

ကြဲလြဲတာက ဒါ - - - -

ခရစ္ယာန္ေတြ က ဗုဒၶအေႀကာင္းမွတ္တမ္းထားတဲ့ ပိဌိကတ္ သံူးပံုက ကြဲလြဲမူ ရိွၿပီး သမၼာက်မ္းစာသည္ ကြဲလြဲမူ မရိွပါ တဲ့ - - - - -

သမၼာက်မ္းကို ဘီစီ ၁၅၀၀ မွ ေအဒီ ၁၀၀ အတြင္းေရးသားထားၿပီး မူရင္းႏွင့္ ကြဲလြဲမႈ ရွိမရွိကို ေဖၚၿပေပးပါမည္...

က်မ္းေဟာင္း ၃၉ က်မ္းကို ဘီစီ ၁၅၀၀ မွ ဘီစီ ၄၀၀ အတြင္းေရးသားခဲ့ၾကၿပီး ထုိက်မ္း တို႕သည္ မူရင္းႏွင့္ကြဲလြဲမႈမရွိေၾကာင္းမွာ ၁၉၄၇ ပင္လယ္ေသအနီး ဆားငံအိုင္နားရွိ ဂူမ်ားထဲတြင္ စဥ့္အိုးမ်ားႏွင့္ ထည့္ထားေသာ က်မ္းစာလိပ္မ်ားကို ရွာေဖြေတြ႕ရွိခဲ့ပါသည္။ ထိုက်မ္းတို႕မွာ ယေန႕ သမၼာက်မ္းစာမွ က်မ္းေဟာင္း ၃၉ က်မ္းၿဖစ္ပါသည္။ အားလံုး နီးနီးကို ၿပန္ဖတ္လို႕ရခဲ့ၿပီး ေယရႈ၏ သက္ေတာ္စဥ္ကိုၾကိဳတင္ေရးထားသည့္ ေဟရွာယ အနာဂတၱိက်မ္းကိုေတာ့ တစ္က်မ္းလံုး အစမွ အဆံုး ၿပန္ဖတ္လို႕ ရခဲ့ပါသည္။ ထိုက်မ္းတို႕မွာ ဘီစီ ၂၀၀ ခန္႕တြင္ သမၼာက်မ္းစာတို႕ကို ၿပန္လည္ ေရးသားမွတ္တမ္းတင္ထားေသာ မူလ လက္ေရးမူမ်ားၿဖစ္ၾကပါသည္။

က်မ္းသစ္သည္လည္း မူရင္းႏွင့္ကြဲလြဲမႈမရွိေၾကာင္းေၿပာႏိုင္ရၿခင္းမွာ ေရွးလူၾကီးမ်ား တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦးကို စာေရးရာတြင္ က်မ္းစာမ်ား ထည့္ေရးေလ့ရွိရာ ထိုလက္ေရးမူမ်ားကို ၿပန္စုရာတြင္ က်မ္းသစ္၏ ၉၉.၈၈% ကို ၿပန္စုစည္းလို႕ရသည့္အတြက္ မူရင္းက်မ္းႏွင့္ ကြဲလြဲမႈမရွိပါ...

ကဲ ဟုတ္ပါတယ္ ။ ပံုတူ ကူးခ် တဲ့ အတြက္ ကြဲလြဲမူ မရိွပါ။ သို ့ေပမင့္ ကြ်န္ေတာ္တို ့ေၿပာတဲ့ ကြဲလြဲမူ ဆိုတာ ေရွးေဟာင္းက်မ္း နွင့္ ေခတ္သစ္က်မ္း ေရးသားမူ မွတ္တမ္း ကြဲလြဲမူ ကို မဆိုလိုဘဲ ေဖာႀကားခ်က္ လိမ္လည္ ခ်က္မ်ား ကြဲလြဲေႀကာင္းသာ အဓိက ေၿပာဆိုခ်င္ပါသည္။

ဥပမာ -

မာရ္နတ္ ေတာင္ ေႀကာက္ေနရတဲ့ ဘုရားက လူသားေတြ ကယ္တင္မယ္လို ့ေဖာေၿပာခ်က္  - -

တစ္သက္လံူး မာရ္နတ္ အလိမ္ခံ အၿပစ္က်ဴးလြန္လာရတဲ့ လူေတြ ေသခါနီး ဘြာေတးလုပ္ ၊ ဘုရားထံ အသနားခံ ၿပီး ေကာင္းကင္နိုင္ငံေတာ္ ကို ဘုရားေထာက္ခံခ်က္နဲ ့ဝင္ေရာက္သြားတဲ့ အၿပစ္သားေတြ - - -

လူေတြဟာ ကမၻာႀကီး ေၿပာင္းလဲမူ ၿဖစ္စဥ္ေတြ ၊ မ်ိဴးရိူးဗီဇ ေၿပာင္းလဲ မူေတြေႀကာင့္ လူသားမ်ိဴးစိတ္ သစ္ ၿဖစ္လာရတာကို သူဖန္ဆင္းတယ္ ေၿပာလိုေၿပာ - - - -  ( ခ်ားလ္ဒါဝင္ ေတာ့ အမွန္ေတြ ေဖာ္ထုတ္ခဲ့ေတာ့ ဓမၼအႏၱရယ္ အၿဖစ္ေတာင္ သတ္မွတ္ခံရတယ္ ) - - - - - -

အို ေနာက္ထပ္ ဥပမာ ေတြ အမ်ားႀကီး က်န္ေသးတယ္ - - - ထပ္ေၿပာရင္ ကြ်န္ေတာ့္ကို လူမုန္းမ်ားလိမ့္မယ္။
မွန္တာေၿပာရင္ နားခါးတယ္ တဲ့။

ကေလးကလား ယွဥ္လွ်င္ - - -
သူတို ့ခရစ္ယာန္ေတြလို ကေလးလိုလို ေခြးလိုလို ၊ မသိတာလို မနပ္တာလို အူေႀကာင္ႀကားလုပ္ ေၿပာဆို အမွန္လုပ္ေႀကးဆို - - - - ပိဌိကတ္ သံူးပံုလဲ လံူးဝ မလြဲဘူး။ အရင္ကလဲ မလြဲသလို အခုလဲ မလြဲဘူး။ ေနာင္လဲ မလြဲဘူး။ မူရင္းက်မ္း ေတြထဲက ေက်ာက္ၿပား ေက်ာက္ခ်ပ္ေတြ ေပၚမွာေကာ ၊ ေပစာ ေပၚမွာေရာ ၊ ေႀကးပုရပိုဒ္ ေပၚမွာေရာ ၊ ပံုနွိပ္စာအုပ္ထဲမွာေကာ မ်ိဴးစံုထဲမွာ မွတ္တမ္းတင္ထားတယ္။ လံူးဝ မလြဲဘူး။
သမၼာက်မ္းစာ မလြဲေႀကာင္း အရူးကြက္နင္း ၿပီး သက္ေသၿပတယ္တဲ့ ၊ ခရစ္ယာန္ ေတြကေတာ့ အံေရာ ----

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More