19.3.12

ခရစ္ယာန္ ေတြေၿပာေတာ့ ကုရ္အံ က်မ္းစာ က သမၼာ က်မ္းစာ နဲ ့70% တူပါသတဲ့

သမၼာက်မ္းစာထက္ ႏွစ္ေပါင္း ေၿခာက္ရာခန္႕ ေနာက္က်ေနၿပီး သမၼာက်မး္စာႏွင့္ 70% ခန္႕ တူေနသည္ဟု သိရပါသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္နည္း ေျပာဆိုသံုးႏႈံးတဲ့ ဘာသာစကားတူရာ အရပ္က ေပၚထြန္းလာလို႔ နာမည္တစ္ခ်ိဳ႔ကို အသံထြက္ တူေနတာကလြဲ ၿပီး အေၾကာင္းအရာမ်ား လံုး၀ လံုး၀ မတူညီပါ။

ဥပမာ - သမၼာက်မ္းက ပေရာဖက္ ေလာတ နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး- သူဟာ သူ႔သမီး အရင္းနဲ႔ လိင္ဆက္ဆံသူ အျဖစ္ ေဖၚျပတယ္၊ (ကမၻာဦး ၁၉း၃၀-၃၈) - ဆိတ္တစ္ေကာင္ေပးၿပီး ဖာ (ျပည့္တန္ဆာ) လိုက္စားတဲ့ ပေရာ္ဖက္ေတြ အမ်ားႀကီးပဲ ေဖၚျပတယ္။

ကုရ္အံက်မ္းက ေလာတ ကို လု (တ္) လို႔ ေခၚတယ္။- သူဟာ (သမီးအရင္းနဲ႔ လိင္ဆက္ဆံဘို႔ ေနေနသာသာ) မသန္႔ရွင္းတဲ့ ေမထံုမႈမ်ားနဲ႔ လံုး၀ ကင္စင္သူ အျဖစ္ ေဖၚျပတယ္။ အဲ့လို မသန္႔ရွင္းတဲ့ ေမထံုမႈမ်ားနဲ႔ ကင္းတဲ့အျပင္ အျခားသူမ်ားကိုလည္း အဲ့လို မျပဳက်င့္ဘို႔ ေဟာေျပာတိုက္တြန္းလို႔ ၿမိဳ႔က ႏွင္ထုတ္ ခံရသူ ျဖစ္တယ္-။

အဲ့ေတာ့ တင္ျပတဲ့ အေၾကာင္းအရာခ်င္း တူညီပါသလား။

ေနာက္တစ္ခု အာဒံ- သမၼာက်မ္းက ကမၻာ့ပထမဆံုး လူသား အျဖစ္ ေဖၚျပတယ္။ ကမၻာဦးက်မ္း ၁- ၊ ၿပီးေတာ့ အာဒံနံရိုးကို ထုတ္ၿပီး ဧ၀ကို ဖန္ဆင္းေပးတယ္ ေျပာတယ္။ သမၼာက်မ္းအရ အာဒံက စတြက္ရင္ ကမၻာ့သက္တမ္းက ႏွစ္ေပါင္း ၆၀၀၀ ေက်ာ္ပဲ ရွိေသးတယ္။

ကုရ္အံ က်မ္းမွာက အာဒံဟာ ကမၻာ့ ပထမဆံုး လူသားမဟုတ္ဘူး။ လူ႔သမိုင္း အရွည္ႀကီး သူ႔ေရွ႔မွာ ရွိေနေသးတယ္။ ၇၆း၁။- အာဒံရဲ႔ နံရိုးက ဧ၀ကို ဖန္ဆင္းေပးတယ္လို႔ မေျပာဘူး။ ဧ၀ ဆိုတဲ့ နာမည္ေတာင္ ကုရ္အံက်မ္းမွာ လံုး၀ မပါ၀င္ဘူး။ --

ဒီေတာ့ ဘယ္လိုမ်ား သမၼာက်မ္းနဲ႔ ကုရ္အံက်မ္း တူညီမႈ ရွိပါသလဲ။ ၾကားဘူးနား၀မ်ားကို အေျခခံၿပီး မေျပာသင့္ ဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။- သို႔မဟုတ္ တူညီပါတယ္ ဆိုတဲ့ အေထာက္အထားေလးမ်ား တိတိက်က်ေပးႏိုင္မလား-။
သမၼာက်မ္းကဲ့ရဲ့ အႏွစ္ခ်ဳပ္က ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာ သာလွ်င္ ၿဖစ္ပါသည္။
ကိုရမ္က်မ္း၏ အႏွစ္ခ်ဳပ္က အဘယ္တရားနည္း.။

အေတာ္ေလး ရမ္းၿပီး ေလွ်ာက္ေျပာေနတယ္လို႔ ခံစားမိတယ္။

8 comments:

တျခားဘာသာတရားကို ဆန္႔က်င္ ေဝဖန္ေျပာဖို႔ သင္တို႔ဘုရားက မိန္႔ထားသတဲ႔လားရွင္...
လူဆိုတာ ကိုယ္ယံုၾကည္တာေတြကိုယံုၾကည္ေနၾကတာပါ..
ရွင္တို႔ရဲ႔ ဒီလိုေျပာဆိုေနမႈေၾကာင့္ရွင္တို႔ရဲ႔ ဘုရား ကိုရွင္တို႔ေဖာ္ျပေနၾကတာပဲ

Planet ထဲမွာ ဝင္ႀကည့္ပါ။ သူမ်ား ဘာသာရဲ ့ဖိုရမ္ မွာ ေပၚတင္ေစာ္ကားေနတဲ့ မင္းတို ့ေတြကို ငါတို ့ဘာသာဝင္ေတြ ပိုရင္နာတယ္။ ဘုရားကို ဆြဲမထည့္နဲ ့။ လူခ်င္းကိစၥ လူခ်င္း ရွင္းေနတာ။

တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦးနားလည္မႈရွိၾကပါ

သတိ ခရစ္ေတာ္အလိမ္ေပၚမည္.ကိစၥမစပ္စုရ။ အဟိ

အား​ေပး​ေနတယ္​

ေယရႈသင့္ကိုခ်စ္ဆဲပါမိတ္ေဆြ
ေယရႈလူေတြကိုမမုန္းပါဘူး
လူေတြကိုသတ္တဲ႔အျပစ္ကိုပဲမုန္း
လူေတြအတြက္သူ့အသက္ေပးကယ္တင္ခဲ႔တာပါ

မုဆိုးမေတြဆ္ိုပိုခ်စ္တယ္ၾကားဘူးလို႔

မုဆိုးမေတြဆ္ိုပိုခ်စ္တယ္ၾကားဘူးလို႔

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More